понедельник, 26 февраля 2024 г.

       ПОНЕДІЛОК  26  ЛЮТОГО

                                   Літературне  читання 

         Леся  Українка  "Хотіла  б  я  піснею  стати"

             Домашнє  завдання Виразно  читати  вірш 

                            Українська  мова 

                       Повторюємо  займенник

       Спиши  підкресли  займенники.

                                     Верблюд

      "Просто  така  в  мене  звичка.  Хіба  я  винен?  Я  люблю  пірнати.  Особливо,  коли  мене  почастують  дручком  по  спині!"  З  цими  слова  верблюд  пірнув  у  воду.  Коли  випірнув,  шакала  в  нього  на  спині  вже  не  було.  Він  захлинувся  й  потонув.

     І  ніхто  навіть  сльози  не  зронив.  Ніхто  його  не  пожалів. За  такими  зрадливими  друзями  ніколи  не  жартують.

                            Я  досліджую  світ 

                   Для  чого  людям  роботи?

                        Підручник  с.  56 - 59

  Домашнє  завдання  Виготовити  робота (Підручник  с.57)

                            Трудове  навчання  

           Альбом  "Маленький  трудівничок"  с. 49

                              "Кучерява  вівця"

                                Математика 

                      Письмове  додавання  трьох  доданків

                           Підручник  №  131-135

          Домашнє  завдання  Приклади  137  Задача  138

Комментариев нет:

Отправить комментарий