понедельник, 19 декабря 2022 г.

             ВІВТОРОК  20  ГРУДНЯ

                                     Літературне  читання

                               Аудіювання

                 В. Сухомлинський  "Що  найтяжче  журавлям"

                            



                                                                  Математика

                       Нумерація  трицифрових  чисел. 

                   Співвідношення  одиниць  довжини.

                               Підручник  № 536 - 545


                        Домашнє  завдання  №  546,  547

          

                                                        Українська  мова

                        Готуємося  до  діагностувальної  роботи.

                                 Мовна  тема .  Іменник

1.  Іменниками  називають...

а)  слова,  що  є  назвами  предметів

б) слова,  що  означають  дію

в)  слова,  що  називають  ознаки  предметів

2.  На  які  питання  відповідають  іменники?

а)  хто?  що?

б)  який?  яка?  яке?  які?

в)  що  робить?  що  зробить?

3.  Позначити  ряд  іменників,  які  вживаються  тільки  в  однині.

а) золото,  молоко,  сіно

б)  штора,  диван,  стілець

в)  автомобіль,  диван,  стежка

4.  Подані  іменники  запиши  в  множині

Степ -                         стіл -

книжка -                     автомобіль -

5.  До  загальних  назв  дібрати  власні  й  записати  парами.

Зразок:  країна - Болгарія

Місто,  ім'я,  село.

6.  Списати  іменники.  Позначити  рід.

Молоток,  дорога.  сонце, поле, вулиця,  голуб.

7.  Спиши  речення  вставляючи  за  змістом  іменники.

    Прийшла  холодна (що?)  ...   .  Випав  білий  пухнастий  (що?)  ...  .  Річки  й  озера  замерзли  і  вкрилися  (чим?)  ,,,  .  Раді  зимі  (хто?)  ...  .  Вони  катаються  (на  чому?)  ...  .


                                           Я  досліджую  світ 

            Чим  грунт  відрізняється  від  гірської  породи?

    Як  дослідити  склад  грунту  й  визначити  умови,  необхідні  для  рослин?

Підручник  с.  67-69  Друкований  зошит с. 53 - 54


Переглянути  і  перечитати  с. 67-69

Комментариев нет:

Отправить комментарий