Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки.
ВІВТОРОК, 13 квітня
“Чому людина не може жити
без рослин?”
Чи помічали ви що в лісах легше дихається? У листі рослин непомітно
для нас відбуваються дивовижні перетворення. Вода, сонячне світло і вуглекислий газ —
той, який ми видихаємо, перетворюються на кисень та інші потрібні нам речовини. Кисень
необхідний нам і всім живим істотам для дихання, а інші речовини — для живлення.
Тож можна сказати, що в рослинах міститься справжня хімічна лабораторія з виробництва
життєво необхідних речовин.
Які ж рослини на планеті виробляють найбільше кисню? Адже кисень потрібний
для існування всього людства й мільярдів інших живих істот. Як виявилося, головним
виробником корисного кисню на планеті є фітопланктон — крихітні водорості в морях
та океанах.
Ці майже невидимі трудівники забезпечують існування більшої частини життя
і в океані, і на суші. За підрахунками вчених, фітопланктон виробляє в 10 разів більше кисню,
ніж витрачає сам.
Майже половина (близько 40 %) виробленого фітопланктоном кисню не витрачається
на місці, а надходить в атмосферу. Саме завдяки фітопланктону існує життя в жарких
пустелях і на полюсах, де немає своїх виробників кисню. І, звичайно, завдяки роботі
фітопланктону існує на планеті все людство. Тому не варто забувати, що Земля —
це наш спільний дім, до якого треба ставитися дбайливіше. Адже навіть крихітні водорості
відіграють в існуванні планети таку важливу роль.
БУКВАРИК
с. 88-89 (виразно читати)
ПИСЬМО
Утворення слів шляхом додавання префікса та суфікса
Хвилинка каліграфії
З'єднай стрілочками частини слів. Запиши слова, які найбільше сподобались.
Склади й запиши два речення про сад і садівника.
Склади й запиши речення з одним із слів - відгадок.
Склади слова з перших літер слів.
МАТЕМАТИКА
Додавання і віднімання виду 40+50, 60-30
Підручник с. 107
Завдання 1 (усно)
Завдання 2, 3, 4 (письмово)
СЬОГОДНІ
12 квітня, понеділок
тема тижня
СВІТ РОСЛИН
Весна… Все навкруги змінюється, як у калейдоскопі — ще не так давно галявини були
вкриті снігом, а вже на них розцвітають підсніжники, потім у лісі з’являються блакитні озерця
пролісків, починають розпускатися фіалки…
Часто кажуть про початок весни за календарем (1 березня) і про початок біологічної
весни (пробудження природи). Саме початок весни в природі і є початком справжньої весни.
Адже весна, як і інші пори року, може запізнюватися чи приходити надто рано. А рослини
і тварини про наш календар не знають, тому й користуються власним, біологічним,
календарем. Насправді, біологічний календар правильніший, природніший. Уявіть: пташка прилетіла до рідного краю, а там ще вся земля вкрита снігом, що ж вона
їсти буде, куди він холоду заховається; метелик вилетів на вулицю, а там ще холодно, тож замерзне він, скрутно йому
буде без їжі.
Ми й самі цей календар враховуємо, коли одяг для прогулянок на вулиці готуємо:
ми ж не вдягнемо легеньку курточку, навіть якщо за календарем вже середина квітня,
а на вулиці ще холодно.
ЦЕ ЦІКАВО
Букварик
с. 86-87
(виразно читати, відповідати на запитання після оповідання)
Письмо
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв.
Запишіть у зошит в косу лінію.
Ліс - лис, корона - ворона, мак - рак.
Прочитай текст. Запиши його без помилок.
Ми переїхали в новий дим. Біля нього росте стара лапа. У дуплі лапи живе слова.
Математика
Підручник с.106
Завдання 1,4,5 (усно)
Завдання 2,3 (письмово)
УРАААААА
СЬОГОДНІ ОСТАННІЙ ДЕНЬ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
МАТЕМАТИКА
Числа від 16 до 20
Працюємо в друкованому зошиті с.8
СЬОГОДНІ 21 січня четвер
Ще зовсім трішки... і ми зберемось всі разом у нашому кабінеті
Навчання грамоти
Працюємо з Буквариком с.16-17
Письмо
Друкований зошит "Я пишу с. 12-13"
СЕРЕДА 20 СІЧНЯ
ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ЗАВДАННЯ
"Мій сніговик най най най"
ЧИТАННЯ
Звук[Ж],буква"же"
Працюємо з Буквариком с.14-15
ПИСЬМО
Друкований зошит "Я пишу" с.10-11
МАТЕМАТИКА
Числа 11-15.
Підручник с. 74
Виконати
"Розшифруй слово"
А-1 Б-2 В-3 Д-4 О-5
П-6 Р-7 С-8 Т-9 У-10
9-8 7-4 5+4 2+3 6-4 7+3 10-2
ВІВТОРОК 19 СІЧНЯ
Навчання грамоти
Працюємо з Бувариком с. 11
Письмо
Друкований зошит "Я пишу"
Працюємо на с.7
Продовжуємо.........
Сьогодні 18 січня, понеділок
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Звук ґ, буква "ґе"
Букварик с.10-11
Що робить буква "ґе" на малюнках?
Визначте місце букви "ґе" в словах?
Прочитайте текст на с.10
1. Що зробила Галинка?
2. Яким матеріалом вона працювала?
3. Що вона подарувала мамі?
4. Що ще можна робити із бісеру?
Послухайте текст.
Букварик с. 11
1. Як ви розумієте вислів "ловити ґав"?
2. Де відбувалася подія?
3. Чим займалися діти?
4. Що робив у цей час Сергійко?
5. Чому він не встиг написати?
Попрацюйте з Буквариком с.10-11
ПИСЬМО
Друк. зош с.6
Перегляньте мультфільм "Сто ґудзиків"
МАТЕМАТИКА
Повторюємо вивчене
Підр.с. 71
Завдання 7-9
Самостійно попрацювати Завд.10
15 січня п'ятниця
МАТЕМАТИКА
Математичний диктант
(записуємо тільки відповідь)
запишіть різницю чисел 9 і 3
запишіть суму чисел 3 і 5
перший доданок 4, другий доданок 3. Обчисли значення суми.
зменшуване 9, від'ємник 4. Обчисли значення різниці.
число 10 зменшити на 2
число 1 збільшити на 9
на скільки 9 більше за 6 ?
на скільки 3 менше, ніж 8 ?
Працюємо з підручником с.70 Завдання 1-3 (усно),
Задачу 4 записати розв'язання (5+3=8 (к.))
Приклади 5,6 письмово
ФОТО З ВИКОНАНИМИ ЗАВДАННЯМИ ЧЕКАЮ ОСОБИСТИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ НА ВАЙБЕР
14 січня четвер
Читання
Продовжуємо вивчати звук [г], буква "ге"
Працюємо в Букварику с. 8-9
Попрацюємо за малюнком
Кого ви бачете на малюнку?
Що роблять дівчатка?
Придумайте дівчаткам імена, які починаються на букву Г?
Який настрій у дівчаток?
Прочитайте завдання від Читалочки і два невеличкі тексти.
Прочитайте разом з Щебетунчиком
І щоб виконати наступне завдання добре прочитайте текст "На городі"
ПИСЬМО
(працюємо в тоненькому зошиті,
не забувайте відступати два рядочки від останнього написаного)
Написати по одному рядочку
геній
гарнір
гасло
газета
В зошит записати два останні речення тексту "На городі"
13 січня середа
Читання
Букварик с. 7 Прочитати текст
Письмо
Друк.зош с.5
Математика
Підр.с. 69
Виконати Завд. 1-3
Підр с. 68 Завд 4
12 січня вівторок
Читання
Звук г , буква "ге"
В Букварику с.6-7 читаєте завдання від Читалочки і спускаєтеся з гірки читаючи речення.
ПИСЬМО
Друк.зошит с. 4
МАТЕМАТИКА
Працюємо в друк.зош. с. 6
Підр. с. 67 Приклади 6
11 січня понеділок
Розпочинаємо дистанційне навчання
Читання
Повторюємо голосні
Попрацюємо з Буквариком с.4-5
(Сподіваюсь ви вже познайомились з другою частиною Букварика)
Знайома вам Читалочка і завдання від неї.
Спускайтеся з гірки читаючи речення.
Прочитайте текст (якщо не вмієте попросіть дорослих)
Дайте відповіді на запитання після тексту.
Навчіться виразно читати с. 4-5 Букварика
ПИСЬМО
(зошит "Я пишу" друга частина)
Виконати завдання на с.1-3
МАТЕМАТИКА
Уведення поняття "ЛІТР"
Попрацюйте в друкованому зошиті с.5
10 листопада, вівторок
Продовжуємо говорити про "Світ гри".
І сьогодні про улюблений дивайс УСІХ без вийнятку
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе!
(КОМП'ЮТЕР)
Розглянь комікс і пригадай, коли комп'ютер допомагає, а коли заважає.
Виконай завдання в зошиті "Я досліджую світ" с.30
А зараз попрацюємо з Буквариком с. 66-67
Сьогодні вивчаємо букву
Почитайте разом з Читалочкою, виконайте завдання з Щебетунчиком,
пострибайте по "сходах"
і спустіться з гірки читаючи речення
у зошиті "Я пишу" виконай завдання на с.38
знайди двох однакових слонів розфарбуй їх однаково, і тих що залишились теж зроби однаковими.
Математика
Шановні батьки, дитина говорить не тільки відповідь, а й складає приклад (усно)
(Два додати два дорівнює чотири
два плюс два дорівнює чотири)
Підручник с. 32 (виконати завдання усно)
Друкований зошит з математики с.32
Сьогодні ще й помалюємо
Альбом "Чарівний пензлик"
с.16-17
створюйте цікаві зображення.
Сьогодні, 9 листопада, розпочинаємо дистанційне навчання
Тема тижня "Світ гри"
У зошиті "Я досліджую світ" на с.29 Обведи або домалюй "У які ігри ти полюбляєш грати з друзями?" А галочкою познач "Хто обрав безпечне місце для ігор і розваг?"
Повторюємо літеру С
Відгадай загадку
Не автобус і не віз,
Має двоє він коліс.
Всеодно йому я рад,
Кращий друг мій .... (самокат)
Букварик с. 64-65
Діти читають завдання від Читалочки і Щебетунчика, спускаються з гірки, читаючи речення.
Хто з дітей вміє читати читає невеличкий текст про Сашка і Соню, для всіх інших почитають батьки.
У зошиті "Я пишу" діти виконують завдання на с.37 за зразком,
але спочатку "Слуховий диктант"
(працюємо у зошиті в косу лінію, відступіть 2 рядочки від останнього написаного)
діти записують тільки першу букву з кожного слова (зверніть увагу коли пишемо велику букву)
Комментариев нет:
Отправить комментарий