Коли ми вдома

П'ятниця,  26  серпня


Четвер,  25  серпня
   


Середа,  24  серпня




Вівторок,  23  серпня
1. З  поданих  слів  склади  і  запиши  речення 

                                3          4          1          2   
пізня,  осінь,  надворі,  стоїть
                             4        2              3              1
іній,  легкий,  сріблястий,  падає
                             3     4            2            5       1  
  у,  теплі,  відлетіли,  краї,  птахи
                      2            6          4        5          3          1
праця,  безділля,  за,  велике,  краща,  мала

2.  Склади  речення.  Зверни  увагу  на  перше  і  останнє  слово  в  реченні.
           4                  1
спав,  зиму,  цілу,  клен;
          1                                       5
чув,  крізь,  завивання,  сон,  хуртовини;
   5        1
віти,  холодний,  нагинав,  вітер,  його;
  1              4     
до,  красуня - весна,  клен,  доторкнулася.

3.  Виконай  дії.
66+6       77+7       88+8
42-4        63-6        75-7
26+62     44+44      43+34
25+25     35+35       45+45

4.  Накресли  відрізок АВ довжиною  14см.  Відрізок  КМ  у  2  рази  коротший,  а  відрізок  ВС  на  5см  коротший  від  відрізка  АВ.  

Сподіваюсь  ви  вже  відпочили за  три  дні.  Продовжуємо  працювати...
    Понеділок,  22  серпня
    1.  Перестав  склади  і  запиши  правильно  слова.
кваМор - подбає  про  мої  очі. 
монЛи - убереже  мене  від  застуди.
градноВи - поліпшить  мій  настрій.
колуЯб - зробить  моє  серце  сильним.

2.  Впиши  в  речення  відповідне  слово.  Прочитай.
              їжу      їжі       Їжа
   Кожен  з  нас  любить  їсти  смачну  ...  .   ....   містить  корисні  речовини.  Приготування  ...  називається  кулінарією.

3.  Запиши  як  суму  розрядних  доданків  кожне  з  чисел, скориставшись  зразком.
47,  92,  17,  29  55,  49
Зразок.  47=40+7

4.  Розв'яжи  приклади
2+3         15-5        45-40+7
20+30      37-7        100-80+6
10+7        78-70      60+40-50
17-7         99-90      67-60+9


                     

Четвер,  18  серпня



Спробуй  прочитати  (вставляй  голосні)
"Як  то  добре  вміти  читати, ..."



Середа,  17  серпня
Повторюємо  іменник
Нагадую
Іменники - це  слова,  які  відповідають  на  питання  хто?  що?
  Якщо  слова  відповідають  на  питання  Хто?  це  істоти,  на  питання  що? - неістоти.
Виконайте  це  завдання  у  зошиті.  Запишіть  у  два  стовпчики.  






Виконайте  завдання  з  "Я досліджую  світ"





Вівторок,   16  серпня




Нагадую
Прикметники  це  слова,  які  вказують  на  ознаку  предмета  і  відповідають  на  питання Який?  Яка?  Яке?  Які?
Наприклад:  веселий  день,  солодка  диня,  тихе  море,  червоні  ягоди.

Привіт - привітний,  голос - голосний....



Понеділок,   15  серпня
Я  скільки  слів  прочитаєш  ти?


Спиши.  Чи  легко  тобі  було  списувати?





  



П'ятниця,  7  травня
Математика
В  "Робочий  зошит  з  математики"  виконати  завдання  на  с. 42,43



Четвер,  6  травня

Як  з'являється  ВЕСЕЛКА?


Незвичайні  веселки







Попрацюйте  в  зошиті  "Я  досліджую  світ"  с.46,  47,  48.

МАТЕМАТИКА
Друкований  зошит з  математики с.40,41
Домашнє  завдання
Зошит  "Робочий  зошит  з  математики"  с.40  Завд.2

Середа,  5  травня

ЧИТАННЯ
Букварик с.102-103
виразно  читати,  відповіді  на  запитання  для  уважного  читача

ПИСЬМО




Домашнє  завдання


МАТЕМАТИКА
Друкований  зошит  с.37, 38, 39

Домашнє  завдання
Друк.зош с.37 Завд.3, с.39  Завд.3

30  квітня,  п'ятниця

МАТЕМАТИКА
Працюємо  в  зошиті  "Робочий  зошит  з  математики"
с. 35,36,37



29  квітня,  четвер
Я  досліджую  світ
Як святкують Великдень у світі?













Математика
Повторення  вивченого
Працюємо  у  зошиті  
"Робочий  зошит  з  математика"
с. 33-34


28  квітня

ЧИТАННЯ

Букварик с.100-101
Виразно  читати,  вивчити  вірш "Від  зими  до  зими"  напам'ять (можна  одну  з  двох  частин)

ПИСЬМО
СЛУЖБОВІ  СЛОВА

Складіть  за  малюнками речення  зі  службовими  словами.





Запиши  утворені  речення  про  метелика  і  зайчика.  Підкресли  службові  слова.

Устав  пропущені  службові  слова  і  запиши.
Прийшли  ...  річки,  сіли  ...  човен,  відпливли  ...  берега.

Слова,  котрі  служать  для  зв'язку  слів  у  реченні  називають  службовими.

Заміни  словосполучення  слів  так,  щоб  з'явилися  службові  слова.
Запиши  за  зразком
Зразок:  Польові  квіти - квіти  в  полі.
Травневий  дощ - ...
мильні  бульбашки - ...
морський  пляж - ...



МАТЕМАТИКА
Підручник с. 118
Завдання 1 (усно)
Завдання  2,3 (письмово)



ВІВТОРОК,  27  квітня
ЧИТАННЯ

Букварик  с. 98-99
виразно  читати.


ПИСЬМО
Розпізнавання  слів,  які  відповідають  на  питання  скільки?




МАТЕМАТИКА
Підручник с. 117
Завдання 1,2  (усно)
Завдання 3  (письмово)
Домашнє  завдання
Розв'яжіть  і  запишіть  приклади.




Понеділок,  26  квітня

БУКВАРИК

Чи  знаєте  ви  хто  такий  посмітюха?
-  Посмітюха,  або  "чубатий  жайворонок", - це   невеликий  птах  родини  жайронкових,  що  дуже  схожий  на  горобця.


Вставте  в  речення  замість  ...  слово  "посмітюха"
Букварик с.96-97
виразно  читати,  відповідати  на  запитання

ПИСЬМО
Доберіть  за  малюнками  слова,  які  відповідають  на  питання  що  робить?  що  роблять?






МАТЕМАТИКА
Віднімання виду  48-5

Підручник  с.116
Завдання  1(усно)
Завдання  1,3 (письмово)

Домашнє  завдання
  Підручник с.116   Приклади  2  (3-5 стовпчик)


УРААААА!!!!
П'ЯТНИЦЯ,  23  квітня

МАТЕМАТИКА

Додавання  виду  43+5





Підр. с. 115  Завдання 1,2,4 (усно)
Завдання 3 (1,2  стовпчик),5

Домашнє  завдання
Підр.с.115 Приклади 3 (3,4 стовпчик)

СЬОГОДНІ  22  КВІТНЯ,  
ЧЕТВЕР
Письмо
Слова - ознаки  предметів.
Хвилинка каліграфії





Знайди  в  загадці  слова,  які  відповідають  на  питання  яка?


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
МАТЕМАТИКА
Математичний  диктант
запишіть  найбільше  одноцифрове  число.
-  найменше  двоцифрове  число  збільшіть  на  50
-  запишіть  найбільше  двоцифрове  число
-  запишіть  числа,  що  містять: 3  десятки  і  4  одиниці;  1  десяток  і  5  одиниць;  5  одиниць;  5  десятків  і  9  одиниць;  8  десятків.
-  запишіть  числа:  двадцять  чотири,  п'ятдесят  сім,  шість,  сорок  дев'ять,  вісімдесят.
-  з кожної  пари  виберіть  і  запишіть  більше  число


Підручник с.  114  Завдання  6(усно)
Завдання  6,  8  (письмово)
Домашнє  завдання
Приклади  7  Підр. с.114

21  квітня,  середа
Я  ДОСЛІДЖУЮ  СВІТ
Світ  тварин













ПИСЬМО
Вживання  великої  букви  в  словах


..ергійко         ..ружок


..етянка      ..урчик


..митрик


..аталя





Домашнє  завдання
Запишіть  тільки  ті  слова,  які  треба  писати  з  великої  букви.


МАТЕМАТИКА
Завдання  2,3  на  с.112
завдання  1 на с.113  УСНО
Задача 4 с. 112, задачі 3,4,5 с. 113  письмово
Домашнє  завдання
Приклади 2 с.113

Вівторок
20  квітня
Читання
Грицько  Бойко  "Здоровим  будь!"


Букварик  с.94-95.  Виразно  читати,  відповідати  на  запитання  після  вірша.  
Вивчити  віршик  на  с. 94 (від  Читалочки)

Письмо
Розрізнення  слів,  які  відповідають  на  питання  хто?  що?

Хвилинка  каліграфії



Чи  правильно  записані  слова  за  групами?


Постав  питання  до  поданих  слів.  Заміни  виділені  букви  так.  щоб  утворились  слова,  які  відповідають  на  питання  хто?


Домашнє  завдання
Запиши  слова  у  два  стовпчики.  Ті  які  відповідають  на  питання  хто?  в  один,  а  ті  що  відповідають  на  питання  що?  у  другий.



Математика
Обчислення  на  основі  нумерації


Хвилинка  каліграфії
Запис  чисел  першої  сотні  у  зворотному  порядку
90  80  ...

Склади  вирази  і  знайди  їх  значення.


Склади   задачу  за  малюнком.  зпиши  її.



Максим  має  2  купюри  по  20грн.  Чи  вистачить  йому  грошей  на  м'яч?


Домашнє  завдання
Підручник с.112  Приклади 1


Понеділок
19  квітня
Читання
"Мурчик  і  Жмурчик"
Букварик с.  92-93
Виразно  читати,  відповідати  на  запитання  с.93

Письмо
Слова,  близькі  за  значенням.
Хвилинка  каліграфії


Математика
Підручник с. 110  Завдання  2,3,4 (усно)

Дом.завд.  Приклади 1 с.110
Накреслити  відрозок 9см.


16  квітня
п'ятниця

Математика
Віднімання  виду  48-8,  48-40

Математичний  диктант


Розглянь  випадки  віднімання


Підручник с. 109
Завдання 1 (усно),2,3 (письмово)



15  квітня
Письмо
Протилежні  за  значенням  слова

1.Загадка
Це  слово  три  значення  має:
То  двері  воно  зачиняє,
То  тягнеться  ніжно  до  мами,
То  букви  виписує  вправно.
       



       2.Вправа  "Відшукай - но"
    Відшукати  серед  поданих  слів  ті,  які  мають  багато  значень.

чорнобривці
лисички
калина
дятел
зайчик
коса
горобець
ключ
олень
трава
квасоля
огірок
                3.Хвилинка  каліграфії


4.З'єднай  протилежні  за  значенням  слова.
день     біжить
веселий    ніч
стоїть   сумний

5.Запиши  пари  з'єднаних  слів.

6.Прочитай  речення.  Знайди  до  виділених  слів  протилежні  за  значенням  слова.  Запиши  утворені  пари  слів.


7.Прочитай  речення.  Заміни  виділені  слова  на  протилежні.  Запиши  утворений  текст.


8.  Гра  "Скажи  навпаки"
Марійка  говорить,  а  Наталя ...
Лід  холодний,  а  чай ...
Дорога  широка,  а  стежка ...
Слон  великий,  а  мишка ...





14  квітня, середа


Букварик с.90-91
Виразно читати, відповідати на  запитання.
Уважно розгляньте малюнок на с.91.
Дайте  відповіді  на  запитання.
1.  Знайдіть  на  ньому  Сергійка.
2.  Назвіть  імена  інших  дітей.
3.  Кого  немає  на  малюнку?

                                 Письмо
                          Багатозначні  слова.

                    Хвилинка  каліграфії
Чи  знайдеш  ти  на  малюнку  предмети,  які  мають  однакові  назви.


Лисички - виросли,  лисички - гріються,  сонечко - сидить,  сонечко - світить.


     Математика
Додавання  виду 60+4,  5+30.  Обчислення  вартості  покупки.

ВІВТОРОК, 13 квітня
“Чому людина не може жити без рослин?”
  Чи помічали ви що в лісах легше дихається? У листі рослин непомітно для нас відбуваються дивовижні перетворення. Вода, сонячне світло і вуглекислий газ — той, який ми видихаємо, перетворюються на кисень та інші потрібні нам речовини. Кисень необхідний нам і всім живим істотам для дихання, а інші речовини — для живлення. Тож можна сказати, що в рослинах міститься справжня хімічна лабораторія з виробництва життєво необхідних речовин. Які ж рослини на планеті виробляють найбільше кисню? Адже кисень потрібний для існування всього людства й мільярдів інших живих істот. Як виявилося, головним виробником корисного кисню на планеті є фітопланктон — крихітні водорості в морях та океанах.


 Ці майже невидимі трудівники забезпечують існування більшої частини життя і в океані, і на суші. За підрахунками вчених, фітопланктон виробляє в 10 разів більше кисню, ніж витрачає сам. Майже половина (близько 40 %) виробленого фітопланктоном кисню не витрачається на місці, а надходить в атмосферу. Саме завдяки фітопланктону існує життя в жарких пустелях і на полюсах, де немає своїх виробників кисню. І, звичайно, завдяки роботі фітопланктону існує на планеті все людство. Тому не варто забувати, що Земля — це наш спільний дім, до якого треба ставитися дбайливіше. Адже навіть крихітні водорості відіграють в існуванні планети таку важливу роль.


















БУКВАРИК
с.  88-89  (виразно  читати)

ПИСЬМО
Утворення  слів  шляхом  додавання  префікса  та  суфікса
Хвилинка  каліграфії
З'єднай  стрілочками  частини  слів.  Запиши  слова,  які  найбільше  сподобались.

Склади  й  запиши  два  речення  про  сад  і  садівника.


Склади  й  запиши  речення з  одним  із  слів - відгадок.


Склади  слова  з  перших  літер  слів.

МАТЕМАТИКА

Додавання  і  віднімання  виду  40+50,  60-30


Підручник с.  107
Завдання 1 (усно)
Завдання  2, 3, 4 (письмово)

СЬОГОДНІ   
12  квітня,  понеділок
тема  тижня
СВІТ РОСЛИН
    Весна… Все навкруги змінюється, як у калейдоскопі — ще не так давно галявини були вкриті снігом, а вже на них розцвітають підсніжники, потім у лісі з’являються блакитні озерця пролісків, починають розпускатися фіалки… 
       Часто кажуть про початок весни за календарем (1 березня) і про початок біологічної весни (пробудження природи). Саме початок весни в природі і є початком справжньої весни. Адже весна, як і інші пори року, може запізнюватися чи приходити надто рано. А рослини і тварини про наш календар не знають, тому й користуються власним, біологічним, календарем. Насправді, біологічний календар правильніший, природніший. Уявіть:  пташка прилетіла до рідного краю, а там ще вся земля вкрита снігом, що ж вона їсти буде, куди він холоду заховається;  метелик вилетів на вулицю, а там ще холодно, тож замерзне він, скрутно йому буде без їжі. Ми й самі цей календар враховуємо, коли одяг для прогулянок на вулиці готуємо: ми ж не вдягнемо легеньку курточку, навіть якщо за календарем вже середина квітня, а на вулиці ще холодно.

ЦЕ  ЦІКАВО
 

Букварик
с. 86-87
(виразно  читати,  відповідати  на  запитання  після  оповідання)

Письмо
Утворення  нових  слів  шляхом  заміни  чи  додавання  букв.
Запишіть  у  зошит  в  косу  лінію.
Ліс - лис,  корона - ворона,  мак - рак.
Прочитай  текст.  Запиши  його  без  помилок.
Ми  переїхали  в  новий  дим.  Біля  нього  росте  стара  лапа.  У  дуплі  лапи  живе  слова.

Математика
Підручник с.106
Завдання 1,4,5 (усно)
Завдання  2,3 (письмово)


УРАААААА
СЬОГОДНІ  ОСТАННІЙ  ДЕНЬ  ДИСТАНЦІЙНОГО  НАВЧАННЯ








МАТЕМАТИКА
Числа  від  16  до  20


Працюємо  в друкованому зошиті с.8


СЬОГОДНІ  21  січня  четвер

Ще  зовсім  трішки...  і  ми  зберемось  всі  разом  у  нашому  кабінеті

Навчання  грамоти 


 
Працюємо  з  Буквариком с.16-17

Письмо
Друкований  зошит  "Я  пишу с. 12-13"



СЕРЕДА  20  СІЧНЯ

ПІДВОДИМО  ПІДСУМКИ  ЗАВДАННЯ

"Мій  сніговик  най  най  най"
































ЧИТАННЯ
Звук[Ж],буква"же"


Працюємо  з  Буквариком с.14-15

ПИСЬМО


Друкований  зошит  "Я  пишу" с.10-11


МАТЕМАТИКА

Числа 11-15.


Підручник с. 74

Виконати
"Розшифруй  слово"

А-1     Б-2       В-3       Д-4     О-5
П-6     Р-7       С-8       Т-9     У-10

9-8       7-4       5+4       2+3       6-4       7+3      10-2


ВІВТОРОК  19  СІЧНЯ
Навчання  грамоти

Працюємо  з  Бувариком с. 11
 

Письмо
  Друкований  зошит  "Я  пишу"
Працюємо  на  с.7

  




    


Продовжуємо.........

Сьогодні  18  січня,  понеділок

НАВЧАННЯ  ГРАМОТИ

Звук  ґ,  буква  "ґе"


Букварик с.10-11

Що  робить  буква  "ґе"  на  малюнках?
Визначте  місце  букви  "ґе"  в  словах?

Прочитайте  текст  на с.10
1.  Що  зробила  Галинка?
2. Яким  матеріалом  вона  працювала?
3.  Що  вона  подарувала  мамі?
4.  Що  ще  можна  робити  із  бісеру?


Послухайте  текст.
Букварик с. 11
1.  Як  ви  розумієте  вислів  "ловити  ґав"?
2.  Де  відбувалася  подія?
3.  Чим  займалися  діти?
4.  Що  робив  у  цей  час  Сергійко?
5.  Чому  він  не  встиг  написати?

                  Попрацюйте  з  Буквариком с.10-11

                              ПИСЬМО


Друк.  зош с.6

Перегляньте  мультфільм  "Сто  ґудзиків"


МАТЕМАТИКА
Повторюємо  вивчене


Підр.с. 71

Завдання 7-9
Самостійно  попрацювати Завд.10


15  січня  п'ятниця

МАТЕМАТИКА

Математичний  диктант

  (записуємо  тільки  відповідь)

запишіть  різницю  чисел  9  і  3

запишіть  суму  чисел  3  і  5

перший  доданок 4, другий  доданок  3.  Обчисли  значення  суми.

зменшуване 9,  від'ємник 4.  Обчисли  значення  різниці.

число  10  зменшити  на  2

число  1  збільшити  на  9

на  скільки  9  більше  за  6 ?

на  скільки  3  менше,  ніж  8  ? 

     Працюємо  з  підручником  с.70  Завдання  1-3 (усно),  

    Задачу 4  записати  розв'язання  (5+3=8 (к.))

     Приклади  5,6  письмово

ФОТО  З  ВИКОНАНИМИ  ЗАВДАННЯМИ  ЧЕКАЮ  ОСОБИСТИМ  ПОВІДОМЛЕННЯМ  НА  ВАЙБЕР


14  січня  четвер

Читання

Продовжуємо  вивчати  звук [г],  буква "ге"

Працюємо  в  Букварику с. 8-9

Попрацюємо  за  малюнком

Кого  ви  бачете  на   малюнку?

        Що роблять  дівчатка?

        Придумайте  дівчаткам  імена,  які  починаються  на  букву  Г?

        Який  настрій  у  дівчаток?

                        Прочитайте  завдання  від  Читалочки  і  два  невеличкі  тексти.

Прочитайте  разом  з  Щебетунчиком

І  щоб  виконати  наступне  завдання  добре  прочитайте  текст  "На  городі"

                                         ПИСЬМО

(працюємо  в  тоненькому  зошиті,
  не  забувайте  відступати  два  рядочки  від  останнього  написаного)

  Написати  по  одному  рядочку

геній

гарнір

гасло

газета

   В  зошит  записати  два  останні  речення  тексту  "На  городі"

       

13  січня  середа

Читання

Букварик с. 7 Прочитати  текст

Письмо

                    Друк.зош с.5

Математика

Підр.с. 69

Виконати   Завд. 1-3

Підр с. 68 Завд 4 

12  січня  вівторок

Читання

Звук г ,  буква "ге"



В  Букварику с.6-7  читаєте  завдання  від  Читалочки  і  спускаєтеся  з  гірки  читаючи  речення.

ПИСЬМО


Друк.зошит с. 4



                           МАТЕМАТИКА

Працюємо  в  друк.зош. с. 6

Підр. с. 67 Приклади 6



11  січня  понеділок

Розпочинаємо  дистанційне  навчання
Читання
Повторюємо  голосні


Попрацюємо  з  Буквариком с.4-5
(Сподіваюсь  ви  вже  познайомились  з  другою  частиною  Букварика)
Знайома  вам  Читалочка  і  завдання  від  неї.
Спускайтеся  з  гірки читаючи  речення.


Прочитайте  текст (якщо  не  вмієте  попросіть  дорослих)
Дайте  відповіді  на  запитання  після  тексту.

Навчіться  виразно  читати  с. 4-5  Букварика

ПИСЬМО
(зошит  "Я  пишу"  друга  частина)


Виконати  завдання  на  с.1-3

МАТЕМАТИКА
Уведення  поняття  "ЛІТР"


Попрацюйте  в  друкованому  зошиті с.5



10  листопада,  вівторок

Продовжуємо  говорити  про  "Світ гри".

І  сьогодні  про  улюблений  дивайс  УСІХ  без  вийнятку

Може він порахувати, 

Може він пісні співати, 

Малювати і писати, 

Помилки перевіряти.
 
Може він листа прийняти,
 
З другом швидко нас зв’язати,
 
Він багато чого може
 
І завжди нам допоможе! 

(КОМП'ЮТЕР)


Розглянь комікс і пригадай, коли комп'ютер допомагає, а коли заважає.



Виконай завдання  в  зошиті  "Я досліджую  світ" с.30

А  зараз  попрацюємо  з  Буквариком с. 66-67

Сьогодні  вивчаємо  букву



Почитайте  разом  з  Читалочкою,  виконайте  завдання  з  Щебетунчиком,
пострибайте  по  "сходах"
і  спустіться  з  гірки  читаючи  речення

у  зошиті  "Я   пишу"  виконай  завдання  на  с.38
знайди  двох  однакових  слонів розфарбуй  їх  однаково,  і  тих що  залишились  теж  зроби  однаковими.

Математика

Шановні  батьки,  дитина  говорить  не  тільки  відповідь,  а  й  складає  приклад (усно)


(Два  додати  два  дорівнює  чотири
два  плюс  два  дорівнює  чотири)



Підручник с. 32 (виконати  завдання  усно)
Друкований  зошит  з  математики с.32

Сьогодні  ще  й  помалюємо
Альбом  "Чарівний  пензлик"
с.16-17
створюйте  цікаві  зображення.

Сьогодні,  9  листопада,  розпочинаємо  дистанційне  навчання

Тема  тижня  "Світ  гри"

У  зошиті  "Я  досліджую  світ" на с.29  Обведи  або  домалюй  "У  які  ігри  ти  полюбляєш  грати  з  друзями?"  А  галочкою  познач  "Хто   обрав  безпечне  місце  для  ігор  і  розваг?"


Повторюємо  літеру  С


Відгадай  загадку

Не  автобус  і  не  віз,
Має  двоє  він  коліс.
   Всеодно  йому  я  рад,
                   Кращий  друг  мій  .... (самокат)

Букварик  с. 64-65

Діти читають  завдання  від  Читалочки  і  Щебетунчика, спускаються  з  гірки,  читаючи  речення.
Хто  з  дітей  вміє  читати  читає  невеличкий  текст  про  Сашка  і  Соню,  для  всіх  інших  почитають  батьки.

У  зошиті  "Я  пишу"  діти  виконують  завдання  на  с.37  за  зразком,
але  спочатку  "Слуховий  диктант"
(працюємо  у  зошиті  в  косу  лінію,  відступіть  2  рядочки  від  останнього  написаного)
діти  записують  тільки  першу  букву   з  кожного  слова (зверніть  увагу  коли  пишемо  велику  букву)
Світланка, сміятися,  Маринка,  світло,  Славко,  Леся,  обличчя,  Україна,  електричка, олень,  Івась,  Соня.


Останнє  завдання  "Відгадай  який  це сік?"
(1.  розфарбувати  помідори (томати)  і  такого ж  кольору  сік (томатний)
2.  розфарбувати  виноград  і  такого  ж  кольру  сік (виноградний)
3.  Улюблений  сік   дитини  або  будь  який  за  бажанням  дитини
апельсин 👉  сік  апельсиновий 👉 оранжевий  колір  і т.д )

Математика

Зошит  з  друкованою  основою  "Робочий  зошит  з  математики"
(с. 31)


Шановні  батьки!
   Виконані  завдання  у  друкованих  зошитах + слуховий  диктант фотографуйте  і  відправляйте  особистим  повідомлення  у  VIBER

БАЖАЮ  УСПІХІВ









                         

Комментариев нет:

Отправить комментарий